تراختور
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

کفاشيان به تراکتور ورزشگاه نوردار معرفي کند                                


مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: کفاشيان اگر مي‌تواند در تبريز يک ورزشگاه نوردار به ما معرفي کند تا بعد از افطار تمرين کنيم.

                         ----------------------------------------------------------------------------------------

محمد حسين جعفري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، درباره بازي اول تراکتورسازي مقابل سايپا گفت: در بازي اول طبيعي بود که خيلي زيبا بازي نکنيم اما بايد قبول کرد هيچ تيمي در هفته اول خوب بازي نکرد. تراکتورسازي بازي بدي انجام نداد اما نتوانستيم نتيجه بگيريم ضمن اينکه براي اين مسابقه 5 مهره خود را در اختيار نداشتيم.

وي افزود: محمد ابراهيمي، مهدي کريميان و آلمسو را به دليل مصدوميت در اختيار نداشتيم. ژائوويلا نيز به دليل اينکه از سوي کميته پزشکي مدارکش کامل نشده بود‌، نتوانست به اين بازي برسد و محمد نصرتي نيز به دليل اينکه دو روز با تيم تمرين نکرده بود، مربي اجازه نداد بازي کند.


مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در پاسخ به اين سؤال که غيبت نصرتي در تمرين به دليل ناراحتي‌اش از مسائل مالي بوده، گفت: اين مسئله و سرماخوردگي او دست به دست هم داد تا نصرتي در تمرين نباشد اما مشکل‌مان را با او حل کرديم.


جعفري درباره اينکه بليت فروشي از سوي باشگاه به چه صورت انجام شد و آيا در اين زمينه موفق بودند يا خير، گفت: در روز بازي با سايپا هواداران به سهولت به استاديوم ورود کردند. از اين هفته آن دسته از هواداراني که کارت هواداري دارند مي‌توانند با شارژ کردن کارت خود بليت تهيه کنند.


وي اضافه کرد: در گذشته هيئت فوتبال مسئوليت فروش بليت‌ها را بر عهده داشت و هميشه بر اساس برآورد خود تعداد تماشاگران را اعلام مي‌کرد و همواره آمار اعلام شده زير 50 درصد تعدادي بود که به ورزشگاه مي‌آمدند. اين بار تعداد بليت فروشي را اعلام کرديم که نزديک به 20 هزار و 39 فقره بليت به فروش رسيد ولي آماري که هيئت فوتبال بار ديگر اعلام کرد مغاير با تعداد نفراتي بود که در استاديوم حضور داشتند. اين هم به اين دليل است که متاسفانه راه‌هاي در رو در ورزشگاه يادگار امام زياد است و خيلي از هواداران بدون خريد بليت موفق مي‌شوند وارد ورزشگاه شوند. افرادي که بدون بليت وارد ورزشگاه مي‌شوند را به حداقل مي‌رسانيم. در بازي با سايپا هم حدود 8 هزار نفر بدون بليت وارد ورزشگاه شده بودند.


مدير عامل تراکتورسازي در پايان در خصوص اينکه چرا تمرينات اين تيم در ماه رمضان بعد از افطار برگزار نمي‌شود و اين برخلاف ابلاغيه فدراسيون فوتبال است، گفت: آقاي کفاشيان که اين ابلاغيه را داده اگر در تبريز استاديومي پيدا کرد که نور داشته باشد به ما هم معرفي کند تا ما تمرينات خود را در آنجا برگزار کنيم. مجبور هستيم قبل از افطار تمرين کنيم. با توجه به اينکه اکثر بازيکنان ما روزه مي‌گيرند، اوليويرا تمرينات را سبک‌تر کرده و بلافاصله بعد از پايان تمرين افطار است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس